Joc de memorie, Haba, Piramida animalelor, 5ani+
Oferta valabila in limita stocului disponibil!
Poti alege sa platesti numerar (ramburs) sau online cu cardul, in deplina siguranta!
Coșul este gol!
Oferta valabila in limita stocului disponibil!
Poti alege sa platesti numerar (ramburs) sau online cu cardul, in deplina siguranta!
In timp ce animalutele se aventureaza pe faleza, descopera un far. Acestea cred ca pot sa faca si ele un far al lor, din animale si astfel ursul se catara pe elefant, leul peste urs si asa mai departe. Insa crocodilul se simte jignit – vrea sa fie deasupra si impinge animalele din turn iar toata lumea este nedumerita. Cine este atent si aranjeaza animalele in ordinea corecta?
Pachetul contine: 19 animale, 1 tabla de joc, 4 modele de turn din animale, 1 zar, 1 saculet, 1 set de instructiuni.
Recomandare de varsta: 5-99 ani
Material: carton, textil, lemn
Tip joc: joc de construire, joc de memorie
Numar de jucatori: 2-4 persoane
Durata jocului: 15 min+
AVERTISMENT! Nerecomandat copiilor sub 3 ani. Contine piese mici, ce pot fi inghitite si pot duce la sufocare
INSTRUCTIUNI
Un joc de
suprapunere a animalelor pentru 2-4 maestrii cu varste intre 5 si 99 ani
Autori: Christoph
Behre, Klaus Miltenberger
Ilustratii: Daniel
Döbner
Durata jocului:
aproximativ 15 minute
In timp ce se bucurau de o aventura
minunata pe coasta, animalele descopera un far si le vine o idee nebuneasca –
vor sa vada daca pot sa construiasca propriul turn format din animale, la fel
de inalt ca farul. Asadar ursul se catara cu grija peste elefant, leul peste
urs...intotdeauna un animal mai mic peste unul mai mare. Animalele iau o
decizie desteapta si hotarasc ca licuriciul sa fie ultimul asezat pentru a
lumina la fel ca un far. Insa crocodilul se simte jignit, el vrea intotdeauna
sa fie primul si continua sa impinga animalele de la locul lor lucru care le
deruteaza pe acestea. Curand, turnul incepe sa se clatine si iar
animalele nu mai stiu daca sunt in ordinea corecta. Turnul animalelor are
succes numai daca animalele se urca in ordinea corecta fara sa se prabuseasca.
Continutul jocului
19 animale (cilindrii din lemn), 1 tabla
de joc, 4 sabloane, 1 zar, 1 saculet, 1 set de instructiuni.
Pregatirea jocului
Asezati tabla de joc in mijlocul mesei.
Fiecare jucator primeste 1 sablon pe care il aseaza in fata lui. Sabloanele
ramase sunt asezate in cutie. Aseaza restul animalelor in saculet si tine zarul
la indemana.
Cum se joaca
Jocul se desfasoara in sensul acelor de
ceas. Persoana care a vazut oceanul ultima oara incepe primul.
Primul jucator extrage trei animale din
saculet si le arata celorlalti jucatori. Daca acesta extrage crocodilul, acesta
este introdus din nou in saculet si extrage alt animal. In mijlocul tablei de joc jucatorul aseaza
animalele unele peste altele de la mare la mic, avand grija sa fie in ordinea
de pe sablon. Important! Imaginile animalelor trebuie asezate
intotdeauna cu fata in jos pentru a determina jucatorii sa foloseasca memoria
pentru a-si aminti cum sunt pozitionate animalelor.
Exemplu (pag. 8):
Julie
a extras din saculet caine, leu si broasca testoasa. Leul este primul, deasupra
va fi asezat cainele si apoi broasca testoasa.
Mai departe urmatorul jucator extrage un
animal din saculet si continua sa cladeasca turnul in ordinea pe care el o
considera corecta.
Suprapunerea animalelor
Extrage un animal din saculet fara sa te
uiti. Arata-le celorlalti jucatori ce animal ai extras. Apoi aseaza animalul in
locul corect din turn.
Reguli importante de suprapunere
Exemplu (pag 9)
Tim
extrage oaia din saculet. Turnul are deja leul, cainele si broasca testoasa.
Oaia trebuie asezata intre leu si caine.
Tim
ridica primele doua animale, aseaza oaia (cu imaginea in jos) pe animalul
inferior (leul) si apoi reaseaza celalalte doua animale (cainele si broasca
testoasa). Acum urmatoarele animale sunt in ordinea corecta in turn: leu, oaie,
caine si broasca testoasa.
Crocodilul
Daca extragi crocodilul din saculet
trebuie sa indepartezi un animal din turn. Arunca zarul. Numara punctele de pe
zar si incepe sa numeri de jos in sus animalele din turn. Indeparteaza animalul
care se afla pe pozitia indicata de zar. Aseaza animalul extras inapoi in
saculet dar ai grija ca nimeni sa nu vada ce animal este.
Exemplu (pag 9)
Paul
extrage crocodilul iar pe zar apare numarul 2. Acum trebuie sa ia al doilea
animal de jos in sus din turn (oaia).
Paul
extrage crocodilul iar pe zar apare numarul 5. Insa sunt numai 4 animale in
turn si de aceea nu va lua niciun animal.
Crocodilul este scos din joc si urmatorul
jucator arunca zarul.
Finalul jocului
Jocul se poate termina in 3 moduri
diferite.
1 Opriti suprapunerea!
Animalele din turn trebuie sa fie mereu in
ordinea corecta. Daca este randul tau si consideri ca animalele sunt in ordinea
gresita atunci poti opri jocul si poti verifica turnul. Pentru a putea face
asta trebuie sa strigi „opriti suprapunerea!”
Acum, cu grija, ia animalele din turn unul
cate unul si aseaza-le cu fata in sus langa tabla de joc. Toti jucatorii
compara animalele cu sablonul.
2 Turnul se prabuseste
Daca o parte a turnului sau intregul turn
se prabuseste atunci jocul se opreste. In acest caz, jucatorul care a daramat
turnul pierde iar restul jucatorilor castiga jocul.
3 Turnul este complet
Ati completat turnul? Perfect! Insa oare
animalele sunt in ordinea corecta?
Pont
Urmariti intotdeauna sablonul pentru a
verifica ordinea corecta de suprapunere a animalelor.
Jocuri de memorie si inteligenta | |
Abilitati dezvoltate0 | Memoria |
Culoare0 | Multicolor |
Material0 | Carton |
Numar maxim jucatori | 4 |
Poveste/Personaj0 | Animale |
Tip produs0 | Joc de memorie |
Varsta0 | 5-99 ani |
Livrare prin curier (oriunde in tara):
Comenzile sunt procesate in aceeasi zi daca ati facut comanda pana in ora 14:00.
Pret fix livrare: 20 RON, cu exceptia produselor care au specificata optiunea "Livrare GRATUITA".
Livrare GRATUITA pentru comenzile ce depasesc suma de 500 RON.