Joc de memorie, Haba, Livada, 3ani+
Oferta valabila in limita stocului disponibil!
Poti alege sa platesti numerar (ramburs) sau online cu cardul, in deplina siguranta!
Coșul este gol!
Oferta valabila in limita stocului disponibil!
Poti alege sa platesti numerar (ramburs) sau online cu cardul, in deplina siguranta!
Corbul flamand zboara spre livada ca sa manance fructele zemoase. Incearca sa salvezi toate fructele intorcandu-le pe acelea care se potrivesc cu culoarea zarului. Scopul jocului este sa colectezi fructele inainte sa fie mancate de corb.
Pachetul contine: 1 corb, 1 tabla de joc, 16 fructe, 4 cosuri, 1 zar, 1 set de instructiuni.
Recomandare de varsta: 3-99 ani
Material: carton, lemn
Tip de joc: joc de memorie, joc de cooperare
Numar de jucatori: 1-4 persoane
Durata jocului: 10-15 minute
Fabricat in Germania
AVERTISMENT! Nerecomandat copiilor sub 3 ani. Contine piese mici, ce pot fi inghitite si pot duce la sufocare.
INSTRUCTIUNI
Joc de cooperare si
de memorie pentru 1-4 jucatori cu varsta cuprinsa intre 3 si 99 ani
Autor: Anneliese
Farkaschovsky
Ilustratii: Reiner
Stolte
Durata jocului: aproximativ
10-15 minute
Atentie! Atentie! Corbul flamand se
indreapta spre livada sa fure fructele gustoase. Merele, perele, strugurii si
prunele trebuie adunate in siguranta inainte sa ajunga corbul la livada.
Continut:
1 corb
1 tabla de joc
16 carti cu fructe
4 cosuri
1 zar
Set de instructiuni
Scopul jocului:
Jucatorii incearca sa descopere fructele
care se potrivesc cu culoarea care apare pe zar. Daca zarul arata corbul,
atunci acesta este mutat o casuta mai aproape de Livada.
Scopul jocului este sa culegeti toate
fructele inainte sa ajunga corbul la Livada si sa lase copilul fara fructe.
Pregatirea jocului:
Fiecare jucator ia un cos si il aseaza in
fata lui. Amesteca bine cartile cu fructe si aranjeaza-le cu fata in jos in
patru randuri ca sa formezi un patrat. Ai grija ca acestea sa nu fie unele
peste altele. Aseaza tabla de joc langa cartile cu fructe, asa cum este indicat
(vezi pag 4). Corbul este asezat pe primul patrat al cararii. Pregateste zarul.
Cum se joaca:
Ordinea este in sensul acelor de ceas. Cine
a vazut ultimul un corb incepe jocul. Daca nu va puteti intelege atunci incepe
cel mai tanar jucator.
Pe zar apare
Intoarce
o carte cu fructe. Daca fructul se potriveste cu culoarea de pe zar poti pune
cartea in cos. Daca fructul are alta culoare trebuie sa o arati si celorlalti
jucatori inainte sa o intorci.
Perfect!
Numeste un fruct. Daca iti amintesti unde este acel fruct in sirul de carti
intoarse cu fata in jos ar fi perfect. Incearca sa intorci o carte care se
potriveste. Daca este cea corecta, poti sa o iei de jos. Daca nu, arat-o
celorlalti jucatori inainte sa o intorci din nou.
Ghinion!
Muta corbul un patrat. Nu ai voie sa intorci o carte tura aceasta.
Acum este randul urmatorului jucator sa
arunce zarul.
Finalul jocului:
Daca intoarceti toate cartile cu fructe
inainte sa ajunga corbul pe ultimul patrat al livezii, ai castigat jocul
impotriva corbului lacom.
Insa, daca acesta ajunge la ultima casuta
inainte sa fi colectat toate cartile cu fructe, ati pierdut lupta impotriva
hotului. De ce nu incercati din nou?
Variatii de competitii
Regula de baza a jocului ramane aceeasi insa
apar urmatoarele modificari: daca ati cules toate cartile inainte sa ajunga
corbul in livada jucatorii isi pun cartile unele peste altele. Cine are mai
multe carti castiga. Daca exista egalitate intre 2 sau mai multi jucatori
castiga si acestia
Jocuri educative | |
Abilitati dezvoltate11 | Concentrarea |
Culoare11 | Multicolor |
Material11 | Carton |
Numar jucatori | 4 |
Poveste/Personaj | Animale |
Varsta11 | 3-99 ani |
Livrare prin curier (oriunde in tara):
Comenzile sunt procesate in aceeasi zi daca ati facut comanda pana in ora 14:00.
Pret fix livrare: 20 RON, cu exceptia produselor care au specificata optiunea "Livrare GRATUITA".
Livrare GRATUITA pentru comenzile ce depasesc suma de 500 RON.